ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Květen 20 07:12:26 CEST 2002

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Sun, 19 May 2002 21:37:56 +0200 (CEST)

Ahoj Milane,

   > Na Red Hatu je samozrejme takovy nastroj take, jmenuje se up2date (a
   > velmi pochybuju, ze to Pavel nevi).

[...]

   >     V RH (bohuzel) neexistuje takovy jednoduchy off-line nastroj, ale
   >     o to v puvodnim prispevku az tak neslo.

děkuji za vysvětlení.

Otázka, proč na FTP zmiňované společnosti nejsou zdrojové texty je naprosto
legitimní a můžeš ji naprosto svobodně položit zmiňované společnosti, jejíž
e-mail samozřejmě není linux na linux.cz... Odpověď by mne také
zajímala. Pošli nám ji prosím na talk na linux.cz. Díky.
--
Pavel Janík

Make sure every module hides something.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)