ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Pondělí Květen 20 13:31:47 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Pavel Janík wrote:

>    > Na Red Hatu je samozrejme takovy nastroj take, jmenuje se up2date (a
>    > velmi pochybuju, ze to Pavel nevi).
>
> [...]
>
>    >     V RH (bohuzel) neexistuje takovy jednoduchy off-line nastroj, ale
>    >     o to v puvodnim prispevku az tak neslo.
>
> děkuji za vysvětlení.
>
> Otázka, proč na FTP zmiňované společnosti nejsou zdrojové texty je naprosto
> legitimní a můžeš ji naprosto svobodně položit zmiňované společnosti, jejíž
> e-mail samozřejmě není linux na linux.cz... Odpověď by mne také
> zajímala. Pošli nám ji prosím na talk na linux.cz. Díky.

Adresa SuSE jiste neni ani talk na linux.cz a ja se nehodlam s nikym
dohadovat ani hadat a take jsem se nesnazil oslovit spolecnost, ale Tebe
samotneho.

Prijde mi velmi podivne, pokud predkladas nepravdive tvrzeni, kdyz se zde
o tom mluvi a nekolikrat jsi dal najevo, ze prehled mas (ovsem asi jen
kdyz se Ti to hodi do kramu). Jeste veselejsi je pak odkaz na irelevantni
konferenci (nebo nepritomnost SRC neodpovida naplni teto konference?).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz