OT: Re: jak omezit zravost KDE

Ladislav Strojil Ladislav.Strojil na seznam.cz
Úterý Květen 21 22:26:04 CEST 2002

Peter Ronai wrote:

> Pokial ide o to ako rychlo to "ma" ist a co je alebo bude standard, to
> je na hranici OT.
> Skutocnost je taka ze KDE a ani gnome nie su stavane na stare stroje
> alebo to potom ide biedne. Vacsina ucastnikov tejto debaty ma
> pravdepodobne nadupanu masinku

No, doma jsem KDE3.0 donedavna provozoval na PII266 a sam jedu na PII533
Celeron, coz je v podstate totez. Mohlo by to byt sviznejsi, ale nestezuji
si. Win98 jsou u me take hrozne pomale a to nemusi linkovat sdilene
knihovny. :)))

> Ta grafika (tolkokrat zatracovana na win) ma svoju cenu v resources.
> Pokial potrebujete bezat slusne na starom stroji, je to najlepsia cesta
> ako sa cosi naucit aj o systeme ako takom (obcas si treba spravit cosi
> bez klikania).

Na mys skoro nesahnu, pouzivam zejmena ViM, Konsole a KMail. Mys potrebuju
akorat na browsdani po internetu. Presto jsem rad v KDE, protoze mi tohle
prostredi prijde intuitivni a pohodlne. Neni to o klikani a obrazkovem
rozhrani.

> Skuste nieco ako mwm (motif), icewm alebo blackbox a

To jsou WindowManagery, ne desktopy. Muzu provozovat KDE zaroven s BB.

> narocnost na pamat a prostriedky bude neporovnatelna.

O tom pochybuji.

> Chapem ze to nie
> je integrovane prostredie s cacanymi ikonkami ale setrime... Zas ak v
> takomto prostredi spustite trebars gimpa, bude pouzitelnejsi ako trebars
> v kombinacii z kde3...

O tom taky. :-))

Ale nechci zacinat flamewar, povazlive se k tomu blizime. :-))) Ja mam
proste svoje KDE3.0 rad, vypiplal jsem si ho ze zdrojaku, staram se o nej
od verze 2.97, mam ho rad jako svoje vlastni.

Hezky den,
Lada

--
Ladislav Strojil