Nautilus: viewer pro .zip?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Květen 21 20:55:02 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002 17:36:40 +0000 (UTC), Petr Stehlik wrote:

: 2) prihlasil jsem se do #nautilus na irc.gimp.org, kde maji byt podle
: webu nautilovi vyvojari/odbornici.
: ...
: ovsem pripomnel jsem si, ze u Linux OSu se tvrdi, ze na rozdil
: od Windows clovek najde pomoc hlavne online, ve skvelych
: mailing listech a IRC komunitach.

Ale no tak. Kedy ste tam sedeli? Nemali nahodou vyvojari
tri hodiny rano? Napisali ste do mailing listu? - vela ludi
preferuje offline pracu ako sediet na irc.

Online zdroje _nie_su_ bezplatny narokovatelny support. Kto si to
mysli, tak to chape zle a ak to niekto tvrdi, robi free software
medvediu sluzbu.

Faktom je, ze na vacsinu mojich otazok som odpoved na sieti
nasiel. Ci uz cez google, prislusny mailing list a casto aj v tejto
konferencii - je tu vela maximalne schopnych ludi. Pokial som
si uz nevedel rady a napisal priamo vyvojarovi, v naprostej
vacsine pripadov som dostal odpoved a podebatovali sme o danom
probleme. Parkrat poslal patch niekto mne, parkrat ja niekomu
a parkrat mi bolo vysvetlene, preco je to blba idea :-)

Nie vzdy okamzite, ale ak to chcete hned, zaplatte si support.
Ta moznost existuje. A pokial vam v produkte nieco chyba, mate
dve moznosti: napisat si to sam, alebo slusne niekoho poziadat
(obvykle vyvojarov daneho kodu, ale nie nutne - od toho mame
open source). Rozculovat sa nad tym, ze nieco vedel uz Norton,
je zbytocne a rozhodne to nepomoze dostat do produktu features,
ktore vy chcete, ale vyvojarom su vcelku fuk.

A faktom tiez je, ze support od online komunit clovek dostane
aj vo windows prostredi - napr. skupina ludi okolo Pocket PC je
velmi prijemna. Samozrejme s problemami vyplyvajucimi
z nedostupnosti zdrojakov.

Zdravi
--
					Stano