Nautilus: viewer pro .zip?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Květen 21 21:37:21 CEST 2002

On Út, 2002-05-21 at 20:55, Stanislav Meduna wrote:
> Ale no tak. Kedy ste tam sedeli?

od 19:xx SELC (CEST). V te dobe spi jen v Australii, kdezto tohle kuti
evropani a americani. Jak rikam, byli tak aktivni lide, ale hovorili jen
mezi sebou - cele to vypadalo tak trochu jako uzavrena komunita :-)

> Napisali ste do mailing listu?

ja jsem puvodne nasel jen mrtvy mailing list na eazel.com. Az dneska
jsem nasel zivejsi na gnome.org. Pozadal jsem o prihlaseni, ale
nedorazil mi ten ohlasovaci e-mail. Tak jsem nakonec zkusil IRC.

> Faktom je, ze na vacsinu mojich otazok som odpoved na sieti
> nasiel.

no vzdyt ja taky - proto jsem ji i sem napsal, at je v tomto archivu,
kdyby se jeste nekdo ptal. Ja myslim, ze je pekne odpovedet si sam na
svoji vlastni otazku :-) V zaveru jsem se jen sveroval s tim pocitem
"neviditelnosti" na IRC (je ale fakt, ze IRC nepouzivam, mozna jsem jen
netrefil netiketu).

> vacsine pripadov som dostal odpoved a podebatovali sme o danom
> probleme. Parkrat poslal patch niekto mne, parkrat ja niekomu

ja rozumim a znam tento system. IRC byl posledni krok pred tim, nez bych
musel napsat nejakemu konkretnimu cloveku.

> Ta moznost existuje. A pokial vam v produkte nieco chyba, mate
> dve moznosti: napisat si to sam, alebo slusne niekoho poziadat

:-) to je jasne. Ja jsem ale porad doufal, ze mam jen chybu v nastaveni
- vzdyt uz original user manual od Eazelu zminuje gnome-vfs jako zpusob,
jak prochazet zkompresovanyma souborama.

> open source). Rozculovat sa nad tym, ze nieco vedel uz Norton,
> je zbytocne a rozhodne to nepomoze dostat do produktu features,
> ktore vy chcete, ale vyvojarom su vcelku fuk.

viz vyse - do posledni chvile jsem neveril, ze tam ta feature jeste
neni. Az nahodou jsem nasel poznamku v archivu toho zivejsiho mailing
listu Nautila.

Petr