summary: elektronicke bankovnictvi

Čtvrtek Květen 23 10:14:42 CEST 2002

Michal Dobes wrote:
> On staci jeden tvrdohlavej zakaznik, pokud jeho prumerny denni
> zustatek na uctu je v miliardach, pak mu to upravi klidne
> i pro lynx. :-(

	Ja bych rekl, ze toto je jeden ze zakladnich omylu. Z techto penez
banka muze mit profit (pokud je opravdu schopna, coz casto neni),
bohuzel casto to jsou docela mrtve penize, ktere navic bance prinaseji
ztratu v podobe uroku... Navic jsou to penize, o ktere banka muze
potencialne pomerne rychle prijit => musi je mit castecne nekde
blokovane, musi byt schopna nakoupit kes v teto hodnote apod. - nemyslim
si, ze ceske banky (a chovani v poslednim rocnim horizontu jiz zminene
e-Banky to jasne naznacuje) jsou pripraveny na to, ze vydelavaji na
'zapujcenych' ci sverenych penezich, ale na poplatcich z transakci a
jinych ve svete naprosto standardnich operacich... Ostatne, pohled na
cenik libovolne ceske banky (i se zahranicnim vlastnikem) Vas o tom musi
presvedcit - srovnejte na zapad od nasi statni hranice...