RE: Zprovoznění kopie disku na jiném PC

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Pondělí Květen 27 10:33:12 CEST 2002

>	1) Mate na novem stroji upraveny lilo.conf? Spustil jste lilo?
NE a nevím jak.
>	2) Podporuje kernel souborovy system, radic, raid?

Tady si myslím, že ano. Souborový systém je ext2, a Linux RH 7.2. Ostatně na
jiném HW to chodilo. Disk je klasický IDE disk a pokud spustím Linux z CD v
rescue modu, tak se na všechny soubory dostanu.

>	3) Dale je nutne upravit fstab, ve spravnem poradi
>	doplnit vstupy.
>
>	OldFrog.

Pokud Vás mohu požádat o trochu podrobnější popsání toho co mám udělat tak
toho využiju. Skutečně jsem udělal jen kopii disku pomocí Norton Ghost.
Zatím jsem se s Linuxem tak moc nezkamarádil, takže bych potřeboval skutečně
postup step by step.

Díky Petr
---
Avast: Odchozí zpráva vyhodnocena jako čistá
Datum a čas testování: 27.5.2002 10:33:11
Datum virové databáze (VPS): 23.5.2002
Avast! antivirus od Alwil Software