Cestina v Debianu

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Středa Květen 29 17:28:48 CEST 2002

Dne st 29. květen 2002 16:33 jste napsal(a):

> IMHO je to přesně tím, co jsem psal předtím:
> V /etc/locale.gen máte
> cs_CZ ISO-8859-2
> a cz_CZ UTF-8
> Když pak máte v locales cs_CZ použije se UTF-8 místo ISO-8859-2 a vidíte
> rozsypaný čaj, protože non-UTF-8 terminál se snaží napsat UTF-8 znaky.
> Proto musíte místo
> cz_CZ UTF-8
> napsat cz_CZ.UTF-8 UTF-8
> A pak taky hlavně nesmíte zapomenout ty localy přegenerovat (locale-gen).

To jse ono: ZLATA slova: Ja idiot zapomel( a za to se vserm zucastnenym
omlouvam) spustit locale-gen!!!!
TED je vse v okeju a ja moc dekuji za trpelivost s mou blbosti:-(

ŤťŘĎ atd vcetně MC: vse vygenerovano v poradku. Zobrazovani fontu v poradku,
MC jiz ne cinske pismo, ale citelna latinka! :-)))

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic