OT: Banky obecne Re: summary: elektronicke bankovnictvi

Čtvrtek Květen 30 07:55:43 CEST 2002

David Kuzela wrote:
> ad mrtve penize -- co je to proboha za pojem? To si opravdu myslite,
> ze banka necha nejake penize (natoz zminene miliardy) necinne "lezet"
> aniz by se je pokusila nejak zhodnotit?

	POkud banky zhodnocuji penize takdobre jak rikate, pak ani vyber 50%
hotovosti ji nemuze polozit, realny stav je trosku nekde jinde,
nemyslite?

> Samozrejme mluvime o beznych uctech (bez vypovedni lhuty), ukazte
> mi nekoho, kdo necha lezet "par miliard" na takovem konte.

	Ono necha lezet a nebo neziskat nic a jeste ztratit diky inflaci je
taky zpusob nakladani s penezi...

> Na poplatcich zadna banka nezbohatne... Podivejte se treba na
> http://www1.csas.cz/servlet/RedirectServlet?pageID=1&itemId=158,
> cituji:
>
>   # Cisty prijem z poplatku a provizi vzrostl o 10% na 1 529 milionu Kc z 1 384 milionu Kc
>   # Cisty urokovy vynos vzrostl o 18% na 4 046 milionu Kc z 3 425 milionu Kc
>
> CS je navic sporitelna pro "drobne stradaly", ktera na poplatcich vybere
> oproti ostatnim bankam (IMHO -- jsem liny to overovat) asi docela dost.
> BTW CS nejvic vydalava, ze takhle ziskana male prostredky dale prodava
> na mezibankovnim trhu.

	Zrovna CS myslim nebyl dobry priklad... - mluvim o bankach (ano CS ma
zreme (ja to nevim) bankovni licenci), ktery podnik u nich ma sve
firemni finance? Kolik operaci za mesic udelat prumerny retail? Myslim,
ze mluvime kazdy o necem jinem a nelze to srovnavat...