problem s routingem - co se deje s paketem v kernelu?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Listopad 4 18:33:27 CET 2002

Matus fantomas Uhlar wrote:
> A ja doplnim - rp filter je super vec, ale v pripade advanced routovacich
> protokolov ktorymi sa sice dozviete kam paket posielat mate (a nie kam vsade
> mozete, respektive neznamena to ze odinadial pakety prist nemozu) s nim
> nastava prave tento problem.
>
> Ako riesenie by som odporucil aby sa do routovacich protokolov nahadzovali
> aj spatne cesty (teda, aj v pripade jednosmernych ciest). Ale to uz nejde
> len tak ...

Proc to neni jen tak? Nestacilo by do routovaci tabulky davat vsechny
mozne cesty, ktere se kernel dozvi treba pres ospf nebo bgp, s
odstupnovanyma metrikama? Je nejaky duvod, proc to treba Zebra nedela?

Michal Ludvig