moznost shutdown pocitace pro uzivatele bez konzole

Miroslav Kokrda miroslav.kokrda na i.cz
Pondělí Listopad 11 10:24:55 CET 2002

On Mon, 11 Nov 2002, Michal Dobes wrote:

> [...]

 man sudo :)

 definujte skupinu uzivatelu s pristupen k patricnym prikazum.
 Heslo, ktere chce 'sudo' neni heslo roota ale daneho usera, to jen tak
na okraj ...

Bye ...
S pozdravem ...
--