tuhnuti systemu, vysoky load

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Listopad 11 14:43:30 CET 2002

Dne po 11. listopad 2002 12:18 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
>    jiz 14dni se potykam s nedeterministicky vyskytujicimi se problemy pri
> tuhnutni meho systemu.
>
>   Cas od casu se mi stane, ze:
>
> pozoruji vysoky load (xsysinfo) -> prestanu mit moznost poustet dalsi
> procesy -> pokud se mi podari prepnout na konzolu, tak se sice
> neprihlasim, ale mohu vsak pouzivat SysRq. Na pripadnou namitku, ze mam
> byt jiz na nejake konzoli prihlasen odpovim tim, ze nemohu spoustet dalsi
> procesy. Top, ps, ci neco poddobneho, na to muzu zapomenout.

> [...]

Stavalo se mi neco podobneho (na vlas stejne :-) na jednom stroji
Celer1GHz,VIA686B disk 10GB Seagate - > delal to disk. Proste nejak zatuhl a
prestal odpovidat, pak jsem z duvodu upgradu disk vymenil a od te doby se
situace nepakovala. Poznavaci znameni bylo trvale svitila dioda aktivity
disku.

Zkuste zapatrat timto smerem.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners