tuhnuti systemu, vysoky load

Daniel Melus dmelus na slovakradio.sk
Pondělí Listopad 11 15:03:26 CET 2002

Mam podobny problem ale mne to robi nieco okolo swap-u (asi)
Obcasne sa stane ze mam plnu RAM i SWAP, podom polhodinu hrci disk (
obcas pomoze killnut nejaku aplikaciu, swap sa uvolni a zase nejaku dobu
frcim. Pred nedavnom tu bola zmienka o problemoch s pamatou pri onboard
grafike ( moj pripad ) Nemam zatial poruke inu grafiku, takze to neviem
overit.

Daniel melus
www.slovakradio.sk