OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Pátek Listopad 15 07:48:26 CET 2002

Vyborne,
pane doktore dal jsem si praci Vam vysvetlit, ze tato konference neni o
urazeni, ale o radach.
Jelikoz jste to ocividne nepochopil, vyhledal jsem Vam prispevky, na
ktere jsem reagoval.
Ostatni necht si udelaji obrazek o mravokarci (tim myslim Vas) sami.
HOWG

Pavel Benisek

PS: zde jsou prispevky podle kterych pochopite mou reakci (snad).
PPS: Dalsi reakce jsou dole v textu.

_/Vas puvodni prispevek, ke kteremu se vztahuji narazky a reakce:/_

Dne středa 13 listopad 2002 14:28 jste napsal(a):

> [...]
Už jsem za tím neseděl anad 2 roky, kdysi ve woknech Doom95 prostředí...

Ale musím napsat, že je to JEDINÁ hra, kterou hodlám ještě někdy hrát, fakt:-)

A proto bych rád se zvukem..... a ne ve woknech, kde to jede bez sebemenších

potíží.

Ve vmware ale už cuká zvuk(jede!!!), a je na PÍČU grafika, což též neumím

rozchodit- okno malé, pabarvy, rozbité, prostě na PÍČU se nestydím napsat:-)

---

Mario.Antala na swh.sk wrote:
 zdravim ...
prosim vas, viete mi povedat jeden rozumny duovod, preco
pouzivat v emailovej komunikacii iny charset ako us-ascii?
dakujem

 goro

btw.: to vase priezvisko je celkom vystizne (aj vzhladom
na vasu predchodziu komunikaciu) ;-)))
---

_/Vy jste odepsal:/_
Mozete vysvetlit? Doporucoval bysom vam zdrzanlivost vo vyrazoch:-(

---
/_Na to jsem ja reagoval:_/
Jak tohle muzete rict po vasem sprostem vystupu?
Jestli jste MUDr. tak se nedivim, ze nase zdravotnictvi je na tom tak bidne!
Tim myslim po strance slusnosti, ne po odborne :)

Pavel Benisek
---

Jestli tohle nepochopite, tak uz nevim jak vic polopate to vysvetlit :o(

---

MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

>To nejste, to mi ujelo, pravda. A jsem tomu rád, že nejste, to mi věřte. Jako
>kolega byste pravděpodobně tak nemohl začít svou "repliku".

Verte, ze jsem take rad :o)

>To doufám, že alespoň něco ctíte. Proto nemůžete být kolega, snaha i moje je
>taková a pokud se Vám něco nelíbí na mém vystupování, mohl jste už dávno v té
>věci něco dělat. Neudělal jste nic! Teď se přiživujete na mršině: opravdu
>hrdinský čin....

Vazeny pane doktore prave se Vam snazim dva dny vysvetlit,
aby jste byl od te lasky a vyjadroval se slusne! _TO_ pro to delam.

>Máte možnost si stěžovat na Čestné radě ČLK, okresnímu zdravotnímu radovi,
>soudní cestou.
>Pamatujte, že máte svá práva a je jen na Vás, zdali je umíte využít.
>Pamatujte, že máte povinnosti a pokud jste je zanedbal, Vaše chyba.

Bohuzel nemam tolik casu abych behal po soudech a jelikoz nakonec pritelkyni
pomohli ve Vinohradske nemocnici, kde byli dokonce i _slusni_, tak nemam
duvod tomu cas venovat. Verte vsak, ze mne na Karlak uz nikdo nedostane.

> [...]
>přijde mlaďoch s tím, že má malý otok hřbetu nohy po 3 dny starém píchnutí
>včelou. Stačí?
>nebo dalí: 01:00 hodin, po 105ti lidech v LSPP s chřipkovou epidemií přijde
>ožralý pár a jeho bolí hlava. Po otázce Jak dlouho: SEDM let, ale teď se to
>vážně nedá vydržet...
>Jo drahý pane, musíte znát OBĚ strany problému, ne jen jednu....To umí
>kritizovat každý.
>Doporučuji: začněte u sebe a odvádějte kvalitně svou práci, Pak, až tohle
>budete dělat řekněme 20let jako já, pak se setkejme na takovéto platformě!

Kde berete tu jistotu, ze si neodvadim svoji praci kvalitne? Nebo se mne
jen pokousite urazit?
Ani nevite jak rad bych si Vazil _vsech_ lekaru, ale dosavadni
zkusenosti me to proste nedovoluji.

>Já příště- pokud i Vy se chcete domlouvat- hodlám jen soukromně,. Pokud mne
>napadáte veřejně, je mou povinností se vyjádřit veřejně. Nic mi taky nezbývá,
>nechat na sobě špínu by mohl snad jen ten, kdo ji na sobě opravdu má. No
>ačkoliv....

>Já myslím, že jste začal Vy-- tedy s tím urážením. Já jsem Vás dosud znal jako
>člověka na konferenci. Vy jste se pustil do mne zcela off topic, Vy se
>styďte. Nechte být. Bude lépe.

Ach jo, snad si prectete predchozi vypis Vasich "lekarskych" terminu ...