OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Listopad 15 12:16:56 CET 2002

Dne pátek 15 listopad 2002 07:48 jste napsal(a):
> Vyborne,
> pane doktore dal jsem si praci Vam vysvetlit, ze tato konference neni o
> urazeni, ale o radach.
> Jelikoz jste to ocividne nepochopil, vyhledal jsem Vam prispevky, na
> ktere jsem reagoval.
> Ostatni necht si udelaji obrazek o mravokarci (tim myslim Vas) sami.
> HOWG

Myslel jsem, ze to je jiz mrtve tema, Zda se ze neni, Vy proste budete stale
delat kolem toho tanecky a kupit hlouposti jednu na druhou.
Holt mi za urcite situace, ktera mne prisla srandovni, ujelo mezi Vami
mravokarci slovo PICA. Budiz: koho to v dane souvislosti urazilo( taky jsem
tam mel jakousi repliku k tomu, jestli ctete poctive), tomu se opravdu, ale
opravdu od srdce omlouvam, ze jsem urazil jeho cit pro cistotu a slusnost.
Vy vsak mily pan jste se nevybirave pustil do cloveka, ktereho vubec neznate a
urazel jste- a myslim ze to najdete stejne dobre jako jste ted dokazal, ze
hledat umite- skupinu ve spolecnosti: lekare obecne jen kvuli me osobe.
To jste opravdu mravokarce, to se musi nechat.
A doporucuji vam, abyste pozorne cetl: nevim, kde jsem Vam urazel Vasi praci,
clovece, Vy mate opravdu dost zajimavou diagnosu...

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.