Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Listopad 20 11:03:35 CET 2002

On Wed, Nov 20, 2002 at 10:33:42AM +0100, Oak wrote:
> "Nejlepší editor všech dob", NoteTab Pro, který jsem kdysi využíval
> ve Woknech bohužel v žádné obdobě v Linuxu neexistuje (kupodivu!).

 Cim si to vysvetlujete?

> Samozřejmě, Vi (a jeho klony) či Emacs dokáží i to, co NoteTab, ale
> je to jako jet do Prahy přes Vladivostok. Stejné skripty či

 Rychlosti svetla to bude stale rychlesi nez primo lec na hrbetu
 mysi :-) (no flame)

> interaktivní šablony jsou v těchto programech většinou _mnohem_
> delší, a připomínají při zběžným pohledu spíš rozsypaný čaj, než
> konečný výsledek (noflame; vím, že vim je dobrej editor, jen ne pro
> všechny a na všechno).

 Souhlas.

> Už jsem si říkal, že by stálo za to založit novej projekt a pro oss
> svět "objevit" clip-language (napsat patřičný knihovny), na němž by

 Vzdy se desim kdyz slysim o nove jazyku. Myslim, ze v rade pripadu by
 stacil kvalitni podpora v podobe modulu do jazyku stavajicich. Umim
 si predstavit VIM pouze s nejakym API v C na na tomto API navazane
 objekty napr. v Pythonu (JS, Perlu apod.) a slozite konfiguracni
 soubory psane _pouze_ v techto opravdovych a po strance syntaxe
 promyslenych vecech (podpora Py ve Vimu je mi znama, jde o to
 _pouze_:-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>