Zkusenosti se SW raid5

Milan WWW Pikula www na terminus.sk
Úterý Listopad 26 11:12:49 CET 2002

Ahoj,

On Tue, 26 Nov 2002, Slansky Jan wrote:

W>Ten, kdo stavi server na IDE discich, musi k tomu mit velmi dobry duvod.
W>Malo penez, velmi nizkou zatez "serveru", ...
W>
W>V opacnem pripade se zrejme jedna o naprosteho amatera.
W>Vetsinou s temito nazory prichazeji IT greenhorni, kteri prave vysli ze
W>skoly.
W>
W>Tolik muj osobni nazor.
W>
W>Honza
W>
W>PS.: Asi to bude brzy flamewar :-)

uz od zaciatku to flamewar je. Kedysi v zaciatkoch IDE by mozno Vas
nazor obstal, pretoze SCSI disky boli naozaj o niecom inom ako IDE.
Len pomerne nedavno IT greenhorni preferovali vyssie programovacie jazyky
nad assemblerom, a tiez ich mali vsetci za volov. Dnes? Skuste mi najst
jeden priklad poctivo rucne optimalizovaneho ;) assemblerovskeho portalu.
Takze prosim ku kazdemu stanovisku seriozne argumenty ZA a PROTI,
ako som ich skusil uviest vo svojom predchadzajucom maili ja.

Zatial jediny seriozny komentar mal Jaroslav Lukes, a sice ze do SCSI
diskov sa naozaj DAVAJU lepsie media. Mozem poprosit upresnenie, o ake testy
medii a o akych vyrobcov ide?

Len tak namatkovo som zabrowsil na ibm.com, a prezrel viacero dokumentov
v style "Preco kupovat nase najdrahsie produkty?". Vsetky sa zameriavaju
na rychlost a na TCO (kvoli moznosti buduceho vyuzitia tej istej zbernice).
Nenasiel som ani jednu stranku, pojednavajucu o kvalite medii. Posielam
v tomto duchu otazku do IBM a poreferujem, AK mi odpovedia.

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://terminus.sk/~www, www na terminus.sk