Zkusenosti se SW raid5

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Listopad 26 19:30:41 CET 2002

Ondrej Sury wrote:

> Co od toho stroje chcete?
>
> Aby byl levny?  Zvolil jste dobre.
>
> Aby byl spolehlivy?  Mel jste koupit SCSI.
>
> Aby byl rychly? Mel jste koupit SCSI.

Ono taky zalezi na tom, jak se k datum pristupuje. Pokud je to
fileserver do male firmy a vetsina pristupu je k male casti dat
(par spoustenych programu) tak IMHO muze byt vyrazne vyhodnejsi
usetrit na discich a za cast usetrenych penez koupit hooodne
pameti (pouzije se na filecache v pameti) - pameti jsou levne.
A rozdil v rychlosti proti SCSI a hodne pameti muze byt
zcela zanedbatelny.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)