Zkusenosti se SW raid5

Brandis Jaroslav jaroslav.brandis na softec.sk
Úterý Listopad 26 14:34:24 CET 2002

> Az po ctvrte budete z toho mirroru reklamovat disk, tak vas
> tenhle optimismus prejde.  Ruzne, nebo porad ten samy...

No zazil som situaciu, ze sme za mesiac vymenily 3 SCSI 10k disky z
piatich (znacka IBM). Kupili sme inu znacku Quantum, tak isto odisiel po
cca 3 mesiacoch. Je pravda ze disky pracuju 20hodin x5dni v tyzdni
zavrete v klim. serverovni. Nahoda ?  Su to profi disky alebo nie ?
Ktora znacka je profi ? Ostava mi hlava v smutku, co vlastne kupovat ?