Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Listopad 26 15:58:09 CET 2002

Debian User <reddragon na lanelec.spk.cz> writes:

> Ja nejak nemam k integrovanym zalezitostem duveru. Proste napr. mobilni
> telefon by mel byt pouze a jen telefon, a ne soucasne jeste mp3 player,
> pda a web camera. Taky si nikdy nejsem jisty, ze integrovane veci v
> Linuxu rozchodim. LAN i sound karty mam vlastni, odzkousene. Vim, ze
> kdyz je zasunu do PCI slotu v nove desce, tak proste pobezi. Nebudu
> muset s nicim laborovat a zjistovat, proc mi neco nejede tak, jak by
> melo.

Neberte to ale absolutne.
Takova Intel serverova zakladni deska s integrovanyma dvema e1000 kartama a
zero channel Adaptecem je docela fajn vec ;-)

Jinak ja mam doma desku od Solteku DRV2 (myslim) a je to docela fajn vec...
Nic integrovaneho, deska je stabilni (jak jen muze s Win byt... mam to doma)
Linux na tom chodil v pohode...

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6