Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Listopad 26 18:19:15 CET 2002

> Jinak ja mam doma desku od Solteku DRV2 (myslim) a je to docela fajn vec...
> Nic integrovaneho, deska je stabilni (jak jen muze s Win byt... mam to doma)
> Linux na tom chodil v pohode...

I v Linuxu je to nadhera. Ma sice integrovanou zvukovku, ale vypnul jsem
ji v BIOSu a nejak o ni nevim. Prece jenom, sbLive v Linuxu je sbLive v
Linuxu (btw, proc ve Windows sumi mnohem vice?).
Ale dneska bych koupil Soltek SL-75DRV5 (tam uz by melo byt USB 2.0,
chipset VIA KT333), nebo Epox EP-8K5A3+, cena obou byla nekde v mezich
danych puvodnim tazatelem, nebo velmi lehce nad.
Na Solteku se mi velmi libi rychly POST. Pri zapinani pocitace mi stihne
pred rozsvicenim monitoru malem utect i trisekundovy timeout v lilu.
Vim, ze to neni moc podstatne, ale kdyz jste nuceni obcas rebootovat z
operacniho systemu do windows, potesi to.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz