Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Úterý Listopad 26 19:22:38 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 06:19:15PM +0100, Petr Klima wrote:
> I v Linuxu je to nadhera. Ma sice integrovanou zvukovku, ale vypnul jsem
> ji v BIOSu a nejak o ni nevim. Prece jenom, sbLive v Linuxu je sbLive v
> Linuxu (btw, proc ve Windows sumi mnohem vice?).
> Ale dneska bych koupil Soltek SL-75DRV5 (tam uz by melo byt USB 2.0,
> chipset VIA KT333), nebo Epox EP-8K5A3+, cena obou byla nekde v mezich
> danych puvodnim tazatelem, nebo velmi lehce nad.
> Na Solteku se mi velmi libi rychly POST. Pri zapinani pocitace mi stihne
> pred rozsvicenim monitoru malem utect i trisekundovy timeout v lilu.
> [...]

Zda se, ze uz se to pomalu, ale jiste zacina rysovat - docela se mi
zalibil Soltek SL-75FRV s chipsetem VIA KT400. Jak to tak vypada, tak to
ale proti puvodnimu planu bude chtit navrch pridat jeste novou grafarnu.
Ach jo:-(
							Vladimír Láník