Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Úterý Listopad 26 23:54:15 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 03:51:12PM +0100, Debian User wrote:
> Ja nejak nemam k integrovanym zalezitostem duveru.
Ale to nie je dovod vyhybat sa bordom, ktore ich maju. Pouzivat tie ficury
konieckoncov nemusis (modem v biose vzdy vypinam).

> Nebudu muset s nicim laborovat a zjistovat, proc mi neco nejede tak, jak by
> melo.
Z IDE, LAN a sound som doteraz vsetko rozchodil a v sucasnosti to ide dokonca
automaticky.

> 							Vladimír Láník
Bye,

                            rm -f /bin/laden