Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Středa Listopad 27 12:29:45 CET 2002

  Debian User wrote:

>Vim, ze je tohle tak akorat dobry zaklad na tezky flame, ale rad bych
>znal nazory a zkusenosti ostatnich, at se pak nedivim, ze mi to v Linuxu
>nefunguje tak, jak by mohlo. Nechci zadnou hi-end desku, neco tak do
>4000,-, aby na tom fungovaly jak Durony, tak i Athlony. Nechci nic
>integrovaneho (tzn. zadne on-board LAN, MODEM, SOUND atd. vymyslenosti).
>Mohlo by to mit ATA133, AGP4x a minimalne 6PCI slotu. Taky bych si nerad
>koupil neco, do ceho za rok uz nekoupim ani baterku k BIOSu. Docela se
>mi zalibila "Abit KX7-333 SktA VIA KT333 ATX 1xAGP4X 6xPCI 4xDDR". Mate
> [...]
Dobry den,

pouzivam Soltek SL75DRV4 s VIA KT266A (celkem dobre ohlasy v ruznych
konferach) a prozatim jsem velmi spokojen.
Provozuji na tom RH7.2 NVidia GeForce2 MX400 a SB Live!

S kolegou jsme zkouseli SL75DRV5 s VIA KT333 a to se mi moc nezdalo.
Byla tam kombinace NVidia GeForce 4MX a s ovladacem primo od NVidie se
to v X potazmo KDE spolehlive kousalo. Zkousel jsem ruzne triky
(nepouzivani agpgart apod.) avsak bez uspechu.
Vsadil jsem proto spise na zkusenosti ostatnich a sel do KT266A :-)

Duda