Linux cluster

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 28 10:23:48 CET 2002

On 28/11/2002, Stanislav Meduna wrote:

> AFS nepoznam, ale ako mi v tom konkretne pomoze NFS? Ja potrebujem mat
> tie data na dvoch miestach a potvrdit transakciu az vtedy, ked na
> oboch miestach bezpecne su. A samozrejme rozumne reagovat na vypadok
> a po nabehu tie data znovu zosynchronizovat. Opravte ma ak sa mylim,
> ale take open source riesenie mail servera nepoznam.

Co treba pouzit http://nst.dsi.a-star.edu.sg/mcsa/hyperscsi/ a dva
sitove exportovane disky spojit do softwaroveho RAIDu? V pripade havarie
by pak jeden ci druhy server mohl pouzivat namisto celeho RAIDu svuj
mistni disk a po rozbehnuti by se data na obou discich opet
sesynchronizovala. Je to bohapusta teorie, okamzity napad, ale treba by
to slo, ne?

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka