Linux cluster

Breta Benes breta.benes na teslacz.cz
Čtvrtek Listopad 28 10:25:40 CET 2002

"Stanislav Meduna"

> "Cvec Richard"

> "Nemusia padat tak casto" ma nezaujima. Ja potrebujem
> _garantovat_, ze nech vypadne ktorakolvek jedna komponenta,
> stale budu vsetky sluzby a vsetky data dostupne tak, ako keby
> sa nic nestalo. Chvilkova nedostupnost sluzby nevadi, ale data

Presne tak, na takove reseni jsem se ptal. Dojde k HW poruse,
aktualni relace uzivatele sice spadne, ale v historicky kratkem case
jsou sluzby (napr. IMAP) pro uzivatele opet dostupne.

Zda se, ze by mohla byt 2 reseni:
1. Poradna masina, diskove pole, redundatni zdroj - coz vede
ke stroji na urovni napr. IBM Netfinity.
2. Cluster i s lacinymi PC.

Nebo necemu nerozumin, neco nechapu?

Breta