Linux cluster

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 28 18:15:15 CET 2002

Zdravim,

Breta Benes wrote:
> Presne tak, na takove reseni jsem se ptal. Dojde k HW poruse,
> aktualni relace uzivatele sice spadne, ale v historicky kratkem case
> jsou sluzby (napr. IMAP) pro uzivatele opet dostupne.
>
> Zda se, ze by mohla byt 2 reseni:
> 1. Poradna masina, diskove pole, redundatni zdroj - coz vede
> ke stroji na urovni napr. IBM Netfinity.
> 2. Cluster i s lacinymi PC.
>
> Nebo necemu nerozumin, neco nechapu?
>
> Breta

Ad 1. jedna masina ani sebe vetsi nic neresi. Pozar, voda, kreten
elektrikar co omylem stipne IT pater, ... Jedine umistit na dve
geograficky vzdalena mista dva a vice stroju do clusteru.

<REKLAMA>
Ad 2.
pred cca 1.5 rokem jsem se byl podivat u Compaqu na Tru64 OpenDay
a tam se presne timhle chlubili a davali za priklad mobilni operatory,
kteri to pry takhle provozuji na jejich zeleze.
</REKLAMA>

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz