Spousteni apps v Xkach pres 'su' jako root

Ondra Válek valoun na email.cz
Středa Říjen 2 17:51:10 CEST 2002

Zdravim, mam takovy zajimavy problem:
Kdyz jsem v Xkach nalogovany jako obyc user, pak spustim terminal (napr.
xterm, neni podstatne), dam su -> jsem root a zkusim z toho terminalu
spustit neco pro Xka, tak mi to vynada, ze root nema pravo na displej.

Nemam tu hlasku ted po ruce, ale myslim ze to vypada asi takto:

GTK-Warning: user not privileged to open display :0.0

nebo tak nejak. Zkousel jsem si hrat s zhost atd. ale bezvysledne.

Jo, pouzivam Debian Woody. Na jinem compu mam taky Woodyho, ale tenhle
nedostatek se tam neprojevuje.

Nevite nekdo, kde bych mel hledat zadrhel?

Valoun