linux distr. a multiboot

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 7 09:29:05 CEST 2002

Fdisk z windows 98 je naprosto k nicemu. Nepouzivat! Nevim, co je ve
winXP, ale s fdiskem z win98 mam spatne zkusenosti. Pouzijte linuxovy, a
pokud se necitite na jeho malo klikaci rozhrani, tak muzete zkusit cfdisk.
A pokud jeste linux nemate, tak muzu dodat linuxovou bootovaci disketu, na
ktere cfdisk je.

Nejsem si zcela jist, jesti tohle je mozne. Pokud ano, tak to bude nejake
drbani se levou nohou za pravym uchem, protoze jak mi vzdycky vsichni
tvrdili, win98 musi byt nainstalovany na C: a to je podle nich (pokud mate
jenom jeden disk) prvni oddil na disku, ktery znaji. Takze vy mozna
nabootujete ty druhe win98 (nabootuje se io.sys), ale ony budou hrabat na
tom prvnim. Novejsi win uz takove potize nemaji.

Tohle je ale jen domnenka. Asi mi to navic ujelo trochu mimo tema
konference, takze si to prosim overujte nekde jinde.

O win3.11 plati to same, co o win98.

-- Honza Houstek