linux distr. a multiboot

Yeti yeti.ssm na NOSPAM.atlas.cz
Pondělí Říjen 7 12:53:46 CEST 2002

dav wrote:
> Dobry den,
napodobne

> Rad bych se zeptal na nejakou "sympatickou" distribuci Linuxu. (slysel
> jsem, ze treba RH ma trochu nestandardni strukturu adresaru, napr..)
Co povazujete za "standardni"? Tohle *ponekud* nechapu ;)
"Sympatickou"? Idealni tema na flame war!
<flame>
Jestli chcete klikaci rozhrani a jednoduchou "woknovitou" instalaci se
spoustou obrazku a pod. IMHO nesmyslu, pak Mandrake, RH nebo SuSE. MDK
je podle me nejwoknovitejsi.
Jesti si chcete hrat s nastavenim, dlouhym a slozitym rozchazenim temer
cehokoliv, ale zaroven proniknout az ke "korenum" systemu, pak (trebas)
Slackware. Ale jestli nemate s Linuxem zadne zkusenosti, tak by Vas
Slack mohl uspesne odradit ;)
</flame>

<snip>
> Pak jsem se chtel zeptat, jak nainstalovat 2x win98, 1x (nebo 2x) linux
> a 1x windows XP (co instalovat nejdriv. Napriklad ted jsem prisel na to,

IMHO instalovat 2x W98 = harakiri. Kazdopadne bych asi zacal s W98, pak
Linux, nasypal LILO do MBR, udelal bootdisk na disketu, skryl W98
partition (ted nevim - umi to fdisk? Tohle nevim), natah 2. w98 a potom
pripadne neco dalsiho.

Este si rejpnu: to mate na vsecky ty wokna licence???

 > ze fdisk mi udela na mem 80gb disku jen max 10gb disk najednou (v NTFS
 > jsem mel jeden velky 80gb prostor, tak jsem s tim problem nemel)
To musi byt nejaky stary fdisk. Mne v pohode dela 40GB.

> Dale kolik systemu takto mohu nainstalovat (dalsi XP, win3.11 apod)
Myslim, ze 255 systemu... ;) Nevim, asi kecam...

> Třeba:
> 5gb  Win 98
> 5gb  win 98
> 7gb  linux    <<< wow, linux ma nejvic ;)
> 1gb  win 3.11 <<< na co tolik?
> 5gb  win xp
> zbytek win nt nebo 2000 (strih videa, grab apod)
>
> pravdepodobne neco (win 3.11) dam na jiny disk (mam ještě 4gb disk),
To ho si budete muset rozdelit na pulky. M$-DOS umi partisny max. 2,1GB.

> zbytek bych chtel mit ale na tom 80gb
Melo by to jit.

> ps jsem laik! :)

No co, ja *skoro* taky... Hm, asi je to poznat.
Hodne stesti!

Yeti
--

"Linux is friendly to user who deserves it."

Registered Linux user #270217