RedHat 8.0 - druhe prvni dojmy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 7 12:56:41 CEST 2002

On Po, 2002-10-07 at 12:31, Zdenek Pytela wrote:
> tyto přednastavené způsoby instalace jsou spíš pro první seznámení nebo pro
> základní nastavení, které pak jde ručně změnit - oběma směry.

amatersky dotaz: jak se v redhatu 8 rekne "chci mc". Normalne bych rekl
apt-get install mc, a mel bych mc, ale v RH jsem akorat spustil nejaky
mysovaci soft, co zhruba umoznoval vybrat si jestli chci vyvojarske
nastroje, nebo kancelarske, nebo graficke - ale jak rychle najit a
nainstalovat 'mc' - na to jsem neprisel (a dokumentaci necetl).

Co je u RH8 obdoba apt-get install mc, pripadne urpmi mc?

Petr