ucetnictvi pod Linux

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Říjen 7 12:46:52 CEST 2002

>  To je, ale _asi_ ciste jen jejich postup. Nebo je zde urad, ktery
> urcuje ktery software bude povazovan za duveryhodny? Dokonce si
>  myslim, ze zde muze byt i urcity vliv regionu, protoze rada ucetnich
> programu vytvorily firmicky s pouze regionalni pusobnosti -- tedy ten
> program neni celostatne znamy (pokud nezapomenu tak se na to nekoho
> okolo FU zeptam). Pravda je, ze rada firem se ohani tim, ze jejich soft
> prohledl nejaky auditor, otazka je co videl :-)

S tim neni treba se prist ;-)
Nicmene pokud vim, cim uspokojim lidi z me prislusneho financniho uradu,
radeji to tak udelam, nez budu riskovat, i s vedomim toho, ze proti
rozhodnuti financniho uradu, byt by bylo v rozporu se zakonem, neni
odvolani (sam vim o jednom pripade, kdy financni urad domeril dodatecnou
dan na zbozi, ktere ji nepodlehalo a firma ji zaplatit proste musela.
Pravnici temkrat rekli, ze je to spatne ale ze se s tim neda nic delat,
neb proti rozhodnuti financniho uradu neni opravny prostredek...)

Jirka