Metacity (upadek window manageru?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Říjen 9 18:08:45 CEST 2002

Lubos Lunak wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > rozumne presunovat mezi workspaces pomoci klavesnice. Ale nastesti
: > sawfish lze aspon programovat, takze si to tam casem dodelam.
:
	Ani neni potreba, jednak je to v CVS, a pripadne pro stavajici
verzi v RedHatu pravdepodobne pujde pouzit

http://bugzilla.gnome.org/showattachment.cgi?attach_id=10241

:  Tolikrat jsem slysel, jak skvelou vyhodou GNOME oproti KDE je to, ze clovek
: muze pouzit libovolny window manager, tak to pocitam mozna znamenalo i vice
: nez dva, z toho jeden prakticky novy. Neslo by to treba zkusit i nejaky
: dalsi WM? Minimalne by meli jit alespon FVWM a IceWM, ty dva myslim umi
: NETWM spec.

	Jo. Prechod na FVWM2 byl v posledni dobe moji druhou alternativou
(zvlast pote co jsem zjistil, ze je tam modul na programovani extenzi
v Perlu - za tu dobu co fvwm2 nepouzivam udelali vyvojari pekny kus
prace).

	Samozrejme ze dualita viewport/workspace je pomerne matouci
pro nove uzivatele a asi bylo globalne dobre se ji zbavit, jen bohuzel
chvili trva nez se do window manageru dostanou prislusne opravy. Nastesti
fakt neni GNOME vazano na jeden WM.

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|