Metacity (upadek window manageru?)

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Říjen 8 20:25:43 CEST 2002

Ahoj!

> a sawfish nema prikazy typu move-workspace-{up,down,left,right}
> a totez pro presun okna na jiny workspace.

move-workspace-{up,down} nema, protoze ma workspacy usporadane linearne,
ale pokud neumi ostatni veci, tak to velice dovedne skryva, protoze je
uz delsi dobu pouzivam ;-)

Melo by stacit namapovat si na klavesy funkce

	'Next workspace'
	'Previous workspace'
	'Send to next workspace'
	'Send to prev workspace'
pripadne 'Send to workspace N'

Nebo jsem spatne pochopil, co jsi mel na mysli.

> Ale nastesti sawfish lze aspon programovat, takze si to tam casem
> dodelam.

Prave to se mi na sawfishi tak libi.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Purchasing Windows is an Unrecoverable Application Error.