RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Daniel Kminek kminek na mite.cz
Pátek Říjen 11 06:37:37 CEST 2002

Dne čt 10. říjen 2002 23:44 jste napsal(a):

> Dobry vecer,
> ja osobne jsem pouzival RH nekolik let, pak jsem take "zdrave nastval" a
> rozhodl se pro prechod na jinou distribuci. Stejne jako vy jsem vybiral
> mezi Debianem a Mandrakem. U mne to vyhral Debian a to z nekolika duvodu:

> 3) Famozni system spravy balicku (RPM se nemuze rovnat).
> Lumir Jasiok
>
> P.S. Musim Vas ale upozornit, ze bude zrejme chvili trvat nez si zvyknete
> na odlisnou filozofii a ovladani Debianu oproti RH. Budte, prosim,
> trpelivy, vyplati se to.

Mohl by jste to konkretizovat prosim? Mluvite o lepsi sprave balicku, tedy
nejakem grafickem rozhrani, nebo o lepsich vlastnostech samotneho systemu deb
oproti rpm? Rozhodne je pravda ze sprava balicku, tedy graficka, byla v
Redhat v kazde verzi kterou jsem videl spatna. Kpackage prakticky nefungoval
a v Redhat 8.0 je instal package je naprosto nepouzitelny. Ale zpet k me
otazce. muzete rici konkretne jake vyhody ma system deb oproti rpm?
Dekuji