RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 11 06:58:10 CEST 2002

> Mohl by jste to konkretizovat prosim? Mluvite o lepsi sprave balicku, tedy
> nejakem grafickem rozhrani, nebo o lepsich vlastnostech samotneho systemu deb
> oproti rpm? Rozhodne je pravda ze sprava balicku, tedy graficka, byla v
> Redhat v kazde verzi kterou jsem videl spatna. Kpackage prakticky nefungoval
> a v Redhat 8.0 je instal package je naprosto nepouzitelny. Ale zpet k me
> otazce. muzete rici konkretne jake vyhody ma system deb oproti rpm?
> Dekuji
V grafice to neni. Vyhodou je zejmena propracovany a odladeny system
zavislosti mezi balicky.
			Omyl

P.S. jedinou nevyhodu, kterou jsem zatim musel debianovi (nejhorsi je ze
to neni jeho vina :-( ) pripsat je to, ze vetsina nebeznych napr. hw-ovladacu
je vetsinou dodavana vyrobci v binarni podobe pro system RedHat 7.0, a
je pak trochu problem to zprovoznit :-( (ted si zrovna hraju s Inteleci
deskou SDS2 :-(( )
				O.