RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pondělí Říjen 14 14:15:59 CEST 2002

On Mon, 14 Oct 2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Co není důkladně otestováno? Zpětná kompatibilita je zaručena jenom

Co neni otestovano? Nezlobte se, ale RedHat u novych releasu bezne pouziva
kernel, ktery vysel treba tyden pred vydanim nove verze. Totez plati o
gcc, KDE, GNOME apod. Jak mohou toto DUKLADNE otestovat, kdyz na to maji
cca. tyden, dva. Odpovim jednoduse. Proste NEMOHOU. U Debian probiha
"frozen" stadium mesice. Zde lze prijit na spoustu nedostatku.

> u verzí distribuce se stejným hlavním číslem, takže to taky není argument.
> Není důvod držet kompatibilitu příliš daleko do minulosti, obzvlášť když se
> všechny živé programy dají do nové distribuce snadno převést, ať už to
> znamená znovu přeložit, slinkovat nebo změnit cesty k adresářům kvůli
> jiným standardům, než jsou ty staré mnoho let.

> 	Vy znáte RH nebo ty "jiné" distribuce tak dobře, abyste je mohl
> veřejně hodnotit?

RedHat jsem pouzival nekolik let, proto si troufnu tvrdit, ze ho
znam. Poslednich par let pouzivam Debian, ale presto jsem pomerne dukladne
testoval RH az do verze 7.2 a Mandrake do verze 8.0. Zkousel jsem i
SuSe. Netvrdim, ze je znam stejne jako Debian, protoze se priznam, ze jsem
preci jen z distribuci zalozenych na RPM vypadl, ale presto mam urcity
prehled a tem mne potvrzuje me presvedceni, ze RH sice mozna vede
technologicky vyvoj Linuxu, ale nekdy je to na ukor kvality.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.