RH8 - spravny cas na zmenu distribuce

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Říjen 14 14:55:34 CEST 2002

Lumír Jasiok napsal:

> Co neni otestovano? Nezlobte se, ale RedHat u novych releasu bezne pouziva
> kernel, ktery vysel treba tyden pred vydanim nove verze. Totez plati o
takže spousta pre verzí kernelu není dostatečné testování ???
často je potom nová verze kernelu jen přejmenovaná poslední preverze která
bývá starší.

> gcc, KDE, GNOME apod. Jak mohou toto DUKLADNE otestovat, kdyz na to maji
> cca. tyden, dva. Odpovim jednoduse. Proste NEMOHOU. U Debian probiha
KDE vyvýjí tým vývojářů vydává alfa a betaverze má svoje betatestery, gcc a
GNOME taktéž. RedHat jim prostě věří, že svou práci dělají dobře.

> "frozen" stadium mesice. Zde lze prijit na spoustu nedostatku.
RH svoje betaverze také testuje celkem dlouho

> RedHat jsem pouzival nekolik let, proto si troufnu tvrdit, ze ho
> znam. Poslednich par let pouzivam Debian, ale presto jsem pomerne dukladne
> testoval RH az do verze 7.2 a Mandrake do verze 8.0. Zkousel jsem i
důkladně testoval ?? to může znamenat spoustu věcí. Pro někoho je to
instalace a pár spuštění co pro vás ???

> SuSe. Netvrdim, ze je znam stejne jako Debian, protoze se priznam, ze jsem
> preci jen z distribuci zalozenych na RPM vypadl, ale presto mam urcity
> prehled a tem mne potvrzuje me presvedceni, ze RH sice mozna vede
> technologicky vyvoj Linuxu, ale nekdy je to na ukor kvality.
pokud se podíváme co všechno je v distribuci dílem RH tak to bude instalátor
a pár konfiguračních utilit. Zbytek jsou stejné programy jako v ostatních
distribucích. Kde je tedy ta kvalita ?? Podle hlasů z diskuzí utility nikdo
nepoužívá zůstává nám tedy instalátor. Podle toho se ale nedá měřit kvalita
distribuce.

Stefan