jak funguje ping?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Říjen 16 11:29:36 CEST 2002

No ak vam nevadi trochu potu v cele navyse, poradil by som mrtg alebo
cricket (pripadne iny podobny tool) ktory vam spravi pekne grafy
rountripu a mnozstva prenesenych dat v case
podla toho sa mozete pomerne lahko rozhodovat o tom ci je kvalita linky
lepsia alebo horsia
existoval tiez tool na freshmeate, ktory bol schopny merat priepustnost
siete v dany okamih, ale neviem si spomenut na meno

dz

On Wed, 2002-10-16 at 07:27, Michal Kara wrote:

>   Ja myslim, ze nikoli a i kdyby, pocitalo by se to jenom u prvniho zaznamu.
> Nemam tu ted zdrojak, ale program stejne nemuze poslat ping na jmennou
> adresu => musi ji nejprve resolvovat => resolving se deje pred poslanim
> prvniho packetu => do vysledku by se mohl zapocitavat jen v pripade _velmi_
> alternativniho naprogramovani prikazu ping :-)
>
>   Doba zpracovani packetu: Kdyby se doba ke zpracovani kazdeho packetu
> zapocitavala, tak bude u noveho i stareho providera stejna (a konstatni v
> prubehu doby). Takze to pro ucely srovnani nevadi.

> [...]

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com