jak funguje ping?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 16 18:28:19 CEST 2002

Peter Ronai wrote:
 > No ak vam nevadi trochu potu v cele navyse, poradil by som mrtg alebo
 >  cricket (pripadne iny podobny tool) ktory vam spravi pekne grafy
 > rountripu a mnozstva prenesenych dat v case podla toho sa mozete
 > pomerne lahko rozhodovat o tom ci je kvalita linky lepsia alebo
 > horsia existoval tiez tool na freshmeate, ktory bol schopny merat
 > priepustnost siete v dany okamih, ale neviem si spomenut na meno

Ja to prave mam v MRTG i v RRDTOOL, ze kterych jsem ping fintu okoukal,
ten cas zpracovani odpovedi pro mne byl dulezity v tom, aby se se mnou
pak Telecom nemohl dohadovat, ze ping neni verohodny, ze to muze byt
ovlivnene aktualni zatezi cile atd.
Jestli najdu chvilku, zkusim se podivat na ten SmokePing, ale mozna uz
to bude nedulezite vzhledem k jinemu primo silenemu problemu, ktery se
objevil dnes, ale o tom v jinem prispevku.
Diky moc Vam vsem za odpovedi.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz