Je novy notebook pro Linux rizikem?

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Říjen 17 23:32:58 CEST 2002

# > No mam HP omnibook vt6200 a RH8.0 si s jeho sitovkou ani neskytne. Jinou
# > distribuci jsem nezkousel... WXP tam ale vali fantasticky. Na Aceru 519TX mi
# > behaly W2K i RH7.1 fantasticky.
# Ja tu mam HP omnibook xe4500s a beha perfektne ... az na prepinanie medzi Xami a konzolou .. riesim to tak ze sa neprepinam ;-)
# Sietovka je National Semiconductor, zvukovka Acer Laboratiories Inc. (ALI) M5451, modem som este neskusal, infrak slape v pohode ...

ale uz jsem prisel i na tu sit :-) doma mam 10Mbit a s tim driver nechodi. V
praci na 100Mbit je to v pohodce. Nastavovani rychlosti a duplexu rucne
nezabira. Skoda. Musim domu koupit lepsi switch :(

--m.s.