Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Říjen 22 11:04:39 CEST 2002

Michal Vymazal wrote:
> Zdravim vsechny
> Se zajmem jsem si precetl vyjadreni na severu Linux na CD
> http://qwert.cz/linux/cd/index.html
> ohledne faktu, ze nebudou dale distribuovat Linux Red Hat (mozna se jedna o
> nedorozumeni a casem se to vysvetli - nevim), ale spolu se zmenami v RH
> distribuci toho zacinam mit nejak dost. Muzete nekdo poradit jak a na koho
> v RH vznaset dotazy a kde vyvolat diskusi? Postoj RH se mi nejak nelibi
> (treba jim krivdim) a rad bych mel jasno driv, nez bude pozde.

To je vporadku. Firme Levi's a jinym se taky nelibi prodej
v "neznackovych" obchodech - causa Tesco Stores
(nemluve o trznicich s padelky, to je jina).

Nic Vam nebrani ty CD-cka prodavat pod nazvem
"Red Hat 8.3 compatible" Linux Distribution,
"Red Sh*t 8.3" nebo "Cerveny Klobouk 8.3".

pk