Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Juraj Bednar juraj.nospam na bednar.sk
Středa Říjen 23 00:21:38 CEST 2002

Ahoj,

> Se zajmem jsem si precetl vyjadreni na severu Linux na CD
> http://qwert.cz/linux/cd/index.html
> ohledne faktu, ze nebudou dale distribuovat Linux Red Hat (mozna se jedna o
> nedorozumeni a casem se to vysvetli - nevim), ale spolu se zmenami v RH
> distribuci toho zacinam mit nejak dost. Muzete nekdo poradit jak a na koho
> v RH vznaset dotazy a kde vyvolat diskusi? Postoj RH se mi nejak nelibi
> (treba jim krivdim) a rad bych mel jasno driv, nez bude pozde.
> Samozrejme - resenim je migrovat treba na Mandrake nebo Debian (maji v CR
> [...]

Vdaka Stanovi, ktory mi toto forwardol som tiez zrusil distribuciu
redhatu v ,,nasom'' obchode. Chcem len pripomenut, ze bohuzial na takuto
trapnu hovadinu maju svoje pravo.

Ja len cakam, kedy Free Software Foundation zakaze redhatu pouzivat svoj
trademarkovany nazov GNU a budu musiet kvoli tomu prerabat celu
distribuciu. Este, ze tu mame Debian, ktorych nezaujima predajnost, ale
pouzivatel...

  Juraj.