Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Říjen 22 14:22:34 CEST 2002

Pavel Janík wrote:

>    From: Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz>
>    Date: Tue, 22 Oct 2002 09:04:21 +0200
>
> Ahoj,
>
>    > Ja si myslim ze rozumne reseni by bylo zvolit jiny nazev pro ta
>    > CDcka a v nejakem README dostatecne uvest neco jako ze v maximalni
>    > mire vychazeji z RedHat Linuxu ale ze RedHat software za obsah nenese
>    > odpovednost nebo neco v tomto smyslu.
>
> rozumné řešení by to bylo pro někoho, kdo by to chtěl prodávat. Ale pro
> Red Hat tohle není rozumné řešení. Oni jdou mnohem dále. Cituji Red Hat
> EULA:

> [...]

Ale Pavle
Tahle veta
IF YOU MAKE A COMMERCIAL REDISTRIBUTION
je celkem jasna a podle meho nazoru je v souladu s GNU/GPL. Nejspis je to
pojistka proti SUN a podobnym, aby si hezky na sve "upravene" distribuce
dali sva loga a rucili si za sve upravy.
Ale muzeme pozadat pravnika o vyklad, mate nekdo kontakt?

Zacinam si skutecne myslet, ze v otazce licencni politiky se Linux na CD
stal obeti omylu. Spis mne stve, ze vyradili z distribuce kpackage a
gnorpm. To si ted jdeme vysvetlit :-)

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz