Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Úterý Říjen 22 15:43:06 CEST 2002

Michal Vymazal wrote:

> Ale Pavle
> Tahle veta
> IF YOU MAKE A COMMERCIAL REDISTRIBUTION
> je celkem jasna a podle meho nazoru je v souladu s GNU/GPL. Nejspis je to

 Pokud se nepletu, strucne se da GPL vyjadrit jako 'muzete s tim delat
cokoliv, pokud to same zarucite i vsem, kterym to date' (coz se da vlastne
vyjadrit i jako 'autor na to nema zadna (extra) prava'). Jestli se ten
chlapek v cervenem klobouku nesmi volne redistribuovat pod GPL, tak to neni
pod GPL.

> pojistka proti SUN a podobnym, aby si hezky na sve "upravene" distribuce
> dali sva loga a rucili si za sve upravy.

 Hmm. Asi si tohle nekam zaarchivuju pro pripad, ze se KDE e.V. (vlastnik
trademark KDE) rozhodne, ze ta RH mutace si nezaslouzi nazev KDE. Mohlo by
to byt zajimave porovnani.

 Hodne stesti.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz