Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 23 14:46:18 CEST 2002

On Wed, 23 Oct 2002, Stanislav Meduna wrote:

> "Kovar Jan" <Kovar_J na tese.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:665D762ADF17D511B5D70004ACB82F9201C51B75 na MARKETA...

> Budete sa mozno divit, ale napr. ja ako dlhorocny pouzivatel Red Hat
> vazne rozmyslam nad zmenou. Ak mi nemoze nikto napalit
> nezmenene ISO od RH a predat mi ich za cenu medii a casu,
> podla mna nie je daleko cas, kedy si tie media ani nebudem
> moct sam stiahnut, ani mi ich nikto nebude moct napalit, ci
> uz zadarmo, alebo za peniaze. Podla mna sa proste RH postupne
> uzatvara - konkretnych prikladov sa v archive najde dost. Maju na
> [...]

Chtel bych timto verejne Stanu Medunu pozadat, aby si ty podminky precetl
poradne.

Ono tam totiz NIKDE neni, ze si to nemuzu zmenit a vypalit a prodavat, ale
je tam napsano, ze se to NEMUZE jmenovat RedHat!!!!
A to je snad sakra rozdil, ne?

Nemam rad lidi, co delaji ukvapene zavery...

R.V.