Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 23 15:26:45 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Budete sa mozno divit, ale napr. ja ako dlhorocny pouzivatel Red Hat
> vazne rozmyslam nad zmenou. Ak mi nemoze nikto napalit
> nezmenene ISO od RH a predat mi ich za cenu medii a casu,
> podla mna nie je daleko cas, kedy si tie media ani nebudem
> moct sam stiahnut, ani mi ich nikto nebude moct napalit, ci
> uz zadarmo, alebo za peniaze. Podla mna sa proste RH postupne
> uzatvara - konkretnych prikladov sa v archive najde dost. Maju na
> to pravo, ja mam zase pravo "hlasovat nohami".
>
> RH pride o cloveka, co ich distribuciu podporoval, obcas k nej
> [...]

Klid chlopi, klid! :-)
Prepalovat se RH samozrejme nadale muze. Chtelo by to jen stanovisko
pravniku, jak nazvat vysledny "produkt". Jestli treba "RH downloadable
edition" nebo "Cesky Burinka Linux" a tak podobne.
Navic, ty jejich podminky se tykaji jen KOMERCNI redistribuce a to neni nas
pripad.
Proste prepaleni CD, za ktere si uctuji cenu medii, casu, opotrebeni
mechaniky a postovne (tj. provozni naklady) je distribuce NEKOMERCNI. Tady
bych potreboval ono vyjadreni pravnika. Ujmete se toho nekdo?
Dik
Michal

--
Michal Vymazal