Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 23 16:33:48 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:

> "Radek Vybiral" <Radek.Vybiral na vsb.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:Pine.LNX.4.21.0210231443470.13097-100000 na rih.brailcom.xx...

> IF YOU MAKE A COMMERCIAL REDISTRIBUTION OF THE SOFTWARE
> ...[podmienky ktore neprichadzaju do uvahy] ...
> THEN YOU MUST MODIFY THE FILES IDENTIFIED AS REDHAT-LOGOS
> AND ANACONDA-IMAGES

> Samozrejme ze si to mozem zmenit, vypalit a predavat. Nemozem
> si to ale od nikoho kupit _nezmenene_, co je zhodou okolnosti
> sposob, akym som doteraz RH ziskaval (aspon teda po tom,
> co som pre nich prestal robit a prestali mi ho posielat oni sami :-)).

> [...]

Stano, myslim, ze se mylis. Ja bych rekl, ze to muzes koupit nezmenene jako
nekomercni redistribuci. Ted jen potrebuji naprosto presne vedet, co to je
nekomercni redistribuce a bude klid :-)

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz