Vyjednavani s Red Hat - licencni politika, zmeny v RH distribucich apod.

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Říjen 23 19:49:08 CEST 2002

On Wed, 23 Oct 2002 15:26:45 +0200, Michal Vymazal wrote:

: Proste prepaleni CD, za ktere si uctuji cenu medii, casu, opotrebeni
: mechaniky a postovne (tj. provozni naklady) je distribuce NEKOMERCNI.

Ked raz na to dostanem uctenku, fakturu, ak si to mozem
dat do nakladov, rad by som videl argument na to, ze nejde
o komerciu...

Ak vo svojom obchode predavam produkt niekoho ineho a dostanem
za to peniaze, je to jasna obchodna cinnost. Kolko a za co si
presne uctujem nie je zaujimave - nikde nie je napisane,
ze firma musi byt na kazdom produkte ziskova.

Ak to sukromne napalim a poslem Jankovi z Hornej Dolnej, je to
v poriadku. Ak to sukromne napalim a poslem patdesiatim Jozkom
z Dolnej Hornej a zoberiem za to peniaze, je to nedovolene
podnikanie :-)

Pod pojmom nekomercna distribucia by som okrem sukromneho
napalenia skor videl aktivity roznych LUG-ov a.p.

IANAL, ale ak ma niekto iny nazor, rad by som pocul argumenty.

Zdravi
--
                                     Stano