Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Říjen 25 15:48:10 CEST 2002

Dne pá 25. říjen 2002 15:39 jste napsal(a):

> 	Ehm a kde jsou ty desktopy, nebo na nich provozujete ty serverove
> aplikace?

Omlouvam se, prehledl jsem ze dotycny pozaduje desktopy.

> 	Tento seznam je znacne podivny, podobny, kde 'pouzivaji' Linux muzete
> vytvorit v podstate z kazde firmy, ktera ma sidlo v CR a ma vice jak 20

Ten seznam neni podivny, je to proste seznam firem kde jim jede Linux na
serveru a kde se o to staram.
Pokud se Vam to zda podivne, budiz.  Obstasnete nas Vasim seznamem.

Opravdu jsem si nevsiml ze tazatel chce desktopy (ten svuj nepocitam).

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners